۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 832
کد خبر: 84305333
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس دومای روسیه: اجرای پیام پوتین ۵.۴ میلیارد دلار اعتبار نیاز دارد

مسکو - ایرنا - ویاچسلاو ولودین رئیس دومای دولتی روسیه گفت: اجرای پروژه هایی که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور در پیام اخیر خود به مجمع فدرال بر آنها تاکید کرده، ۴۰۰ میلیارد روبل (حدود ۵.۴ میلیارد دلار) اعتبار نیاز دارد.

به گزارش ایرنا «ویاچسلاو ولودین» رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه امروز پنجشنبه گفت: کمیته های تخصصی مجلس پیشنهادهایی را برای اجرای پیام رئیس دولت و نحوی تامین هزینه آن در روز جمعه ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت)  ارائه می دهند.

 ولادیمیر پوتین  رئیس جمهور روسیه ۲۱ آوریل(یکم اردیبهشت) در سخنرانی سالانه خود به مجلس فدرال (دوما و شورای فدراسیون) توجه ویژه ای به مشکلات اقتصادی - اجتماعی این کشور داشت و همچنین قول داد که به هرگونه تحریک دشمنان خارجی علیه روسیه پاسخ سخت بدهد.

مشکلات ناشی از همه گیری کووید- ۱۹ از موضوعات مهم رئیس دولت روسیه بود، علاوه بر این، رئیس جمهوری روسیه از پرداخت های جدید برای خانواده های روس خبر داد.

 ولادیمیر پوتین با این هشدار که بهتر است هیچ کشوری از هیچ یک از خط قرمزهای روسیه عبور نکند، تصریح کرد روسیه برای حفظ منافع خود، به هرگونه اقدام تحریک کننده علیه این کشور، پاسخی سریع، شدید و فراتر از آن خواهد داد.

پوتین روز چهارشنبه در پیام سالانه خود به مجمع فدرال پارلمان روسیه شامل مجلس دوما و شورای فدراسیون تاکید کرد اگر کشوری بخواهد از خط قرمزهای روسیه عبور کند، پاسخ پشیمان کننده دریافت خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha