۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۵۴
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84304911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زیپ لاین و پل معلق بر روی رودخانه سقز احداث می‌شود

۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۵۴
کد خبر: 84304911
زیپ لاین و پل معلق بر روی رودخانه سقز احداث می‌شود

سنندج- ایرنا- شهردار سقز گفت: طرح زیپ لاین و پل معلق بر روی رودخانه سقز در حال انجام است و این طرح با هزینه ۲۰ میلیارد ریالی در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

رشید میرحسامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تداوم عملیات اجرایی ساخت زیپ لاین و پل معلق بر روی رودخانه سقز که عملیات ساخت آن متوقف و تعطیل شده بود که با پیگیری های لازم در این مدت عملیات ساخت آن مجددا آغاز شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات ساخت این طرح گردشگری و زیبا فعال است، افزود: ساخت زیپ لاین به اتمام رسیده و عملیات اجرایی پل معلق نیز در آینده ای نزدیک انجام و بعد از تست آن شروع بکار خواهد کرد و این اقدام در راستای ایجاد فضای مفرح و افزایش شور و نشاط اجتماعی انجام می شود.

شهردار سقز به عملیات ساخت زیپ لاین اشاره کرد و گفت: طول مسیر زیپ لاین بر روی رودخانه سقز ۲۲۰ متر بوده که سکوی مبدا در پارک کوثر و سکوی مقصد در جنب مجسمه "کچه شوانه" واقع در بلوار شهید بهشتی است.

 میرحسامی با بیان اینکه تاکنون برای این طرح ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است، اضافه کرد: پل معلق هم که بر روی رودخانه سقز انجام می شود، دارای ۱۵۵ متر طول و عرض ۱۲۰ سانتیمتر است که نمای زیبایی را به رودخانه این شهر می‌بخشد.

یکی از مهیج ترین تفریحاتی که به تازگی در سراسر جهان توجه ها را به خود جلب کرده، زیپ لاین است، این ورزش انتخاب مناسبی برای تخلیه کردن انرژی های نهفته در زندگی ماشینی امروزی است.

 در شهر سقز هم تجهیزات لازم برای پرداختن به این ورزش شورانگیز و ساخت پل معلق مهیا شده تا علاقه مندان بتوانند انتخابی مناسب برای تفریح در سقز داشته باشند و از آن لذت ببرند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha