خورشیدی‌: دختران وزنه بردار ایران وارد مرحله رقابت شدند

تهران - ایرنا - مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری زنان گفت: اینکه تصور کنیم دختران وزنه‌بردار ایران در مرحله کسب تجربه هستند درست نیست زیرا آنان در مرحله رقابت و به دنبال جایگاهی خوب در مسابقات هستند.

«علی‌اکبر خورشیدی» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شاید رکورد دختران وزنه‌بردار ایران با مطلوب جهانی فاصله داشته باشد اما این به معنای نادیده گرفتن تلاش آنان نیست بلکه آنان در چند سال گذشته رشد چشمگیری داشتند رشدی که در نهایت به مدال بین‌المللی ختم خواهد شد.

مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان تصریح کرد: دختران ایرانی گام در عرصه‌ای گذاشتند که آغاز راه موفقیت در این رشته است. با چهار وزنه‌بردار زن در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کردیم و سه نفر از این ورزشکاران اکنون در گروه A رقابت‌ها قرار دارند. امید است آنان بتوانند در این دوره از مسابقات عملکرد چشمگیری داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که این رقابت‌ها جایی برای کسب تجربه است یا نه افزود: دختران ایرانی چند تورنمت بزرگ تجربه کردند و اکنون گام در مرحله رقابت گذاشته‌اند.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا از روز شنبه در تاشکند ازبکستان آغاز شد. روز یکشنبه و در دومین روز این پیکارها «پوپک بسامی» نخستین نماینده وزنه‌برداری زنان در دسته ۵۵ کیلوگرم گروه B به روی تخته رفت.

«پوپک بسامی» در دسته ۵۵ کیلوگرم، «فروغ یونسی» در دسته ۷۱ کیلوگرم، «الهام حسینی» و «الناز باجلانی» در دسته ۸۱ کیلوگرم و «فاطمه یوسفی» در دسته به اضافه ۸۷ کیلوگرم نمایندگان ایران در قهرمانی آسیا هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha