۲۶ فروردین ۱۴۰۰، ۷:۴۶
کد خبرنگار: 2141
کد خبر: 84295093
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رمضان فرصت مغتنمی برای ترک گناه و تمرین بندگی است

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه سرپل ذهاب گفت: رمضان، ماه نزول برکت و رحمت واسعه الهی و فرصت مغتنمی برای توبه و ترک برگشت از گناه و تمرین بندگی و عبودیت است و باید همه نهایت استفاده را از فیوضات این ماه مبارک ببریم.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک حلول ماه مبارک رمضان افزود: رمضان ماه دست یاری گشودن به سمت نیازمندان و مستحقان و بهترین فرصت برای نیکوکاری و نوع دوستی است.

وی اظهار داشت: مسلمانان در ماه مبارک رمضان در پرتو سفارش‌های دین و قرآن، به یاری مستمندان و نیازمندان شتافته و انفاق و بخشش می‌کنند.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب گفت: در این ماه پر برکت، خداوند متعال فضایل فراوانی به بندگان خود عنایت می‌کند تا نتیجه روحی و معنوی کارهای خیر خود را برداشت کنند.

امام جمعه سرپل ذهاب تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، از همه مردم می‌خواهیم برای سلامتی بیماران دعا کرده و جهت ریشه کنی ویروس کرونا همکاری کنند.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب از مردم خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جدی گرفتن آن و احساس مسوولیت در قبال سلامتی خود و دیگران به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کنند.

وی اضافه کرد: همراهی و همکاری مردم با ستاد کرونا تا ریشه کنی کامل ویروس امری ضروری است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha