۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 84282039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در جاده‌های استان همدان ۹۴ درصد افزایش یافت

۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰
کد خبر: 84282039
تردد در جاده‌های استان همدان ۹۴ درصد افزایش یافت

همدان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان گفت: در طرح نوروزی راهداری، بیش از ۱۰ میلیون و ۳۳ هزار خودروی سبک و سنگین از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین، در جاده‌های این استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سعید کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد تردد در حالی ثبت شده است که در مدت مشابه سال گذشته پنج میلیون و ۱۷۹ هزار تردد در این محورها به ثبت رسیده بود.

وی افزود: نرخ تردد روزانه در جاده های استان همدان در سال ۱۳۹۹ به طور میانگین ۴۵۸ هزار تردد ثبت شد که این میزان در طرح نوروز ۱۴۰۰، به ۵۵۸ هزار تردد افزایش یافت.

کریمی اظهار داشت: محور سه راهی بهار - همدان در طول طرح نوروزی با ۶۴۷ هزار تردد، بیشترین تردد در محورهای استان را داشته است.

وی ادامه داد: این محور با میانگین روزانه ۳۰ هزار و ۵۰۰ تردد، بیشترین آمار را در بین محورهای جاده‌ای استان دارد.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه ۲۷ درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین می‌شود، عنوان کرد: در این مدت میانگین سرعت تردد خودروها در محورهای استان همدان، ۸۱ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

وی ادامه داد: نزدیک به ۲۷ درصد از کل تردد در محورهای همدان، همراه با تخلفات سه‌گانه رانندگی، از جمله سرعت، سبقت و فاصله غیرمجاز بوده است.

کریمی اظهار داشت: ۳۲ دوربین نظارت تصویری، ۷۴ دستگاه تردد شمار و ۴۰ دوربین ثبت تخلف دارای کد پلیس در سطح محورهای جاده‌ای همدان فعال هستند.

همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی، پل ارتباطی پنج استان غرب کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha