۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۳۶
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84268397
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار خراسان شمالی بر تقویت زیرساخت‌های مراکز تولید تاکید کرد

بجنورد- ایرنا- معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: واحدهای تولیدی فعال استان با مشکل زیرساختی آب، برق، گاز و جاده مواجه هستند که باید این مشکلات برطرف شود.

به گزارش ایرنا، محمود قنبری روز چهارشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: اعتبار دولتی زیادی برای جهش اقتصادی نداریم از این رو باید موانع پیش روی سرمایه گذاری را برطرف کنیم تا جهش تولید با کمک مردم ایجاد شود.

وی افزود: اگر بتوانیم‌ زیرساخت های تولید و صادرات را فراهم‌ کنیم بدون شک منجر به جهش اقتصادی در استان خراسان شمالی می‌شود.

وی بیان کرد: ارتقا و پایداری زیرساخت‌ها، تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و حمایت همه جانبه از فعالان اقتصادی سبب اطمینان خاطر بیشتر سرمایه‌گذاران برای حضور در استان می‌شود و از طرفی هم سرمایه گذار از فعالیت خود منتفع می شود و هم اشتغالزایی، ایجاد ارزش افزوده، رونق اقتصادی و جهش تولید تحقق می‌یابد.

معاون استاندار خراسان شمالی ادامه داد: علاوه بر تقویت زیرساخت ها، بانک ها نیز در رفع تسهیلات به واحدهای تولیدی باید نقش فعالتری داشته باشند و تا حد ممکن مشکلات آنها را تسهیل کنند.

در این جلسه به مشکلات واحد تولیدی تهیه گلاب، شرکت وارداتی قطعات خودرو و واحد تولیدی الیاف شیروان مشکل رسیدگی شد.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به موجب مواد الحاقی قانون تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۱۳۹۴ در کشور تاسیس شد و پس از آن بنا شد شعب استانی این ستاد نیز در سراسر کشور به ریاست استاندار مشکلات تولید کنندگان کشور را بررسی کنند.

طبق قانون، این ستاد می‌تواند با بررسی وضعیت مجموعه‌های تولیدی با درخواست تقسیط و امهال وام‌های دریافتی آن مجموعه موافقت و دستور لازم را در این خصوص به بانک‌ها اعلام کند ضمن این که مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شعب استانی آن لازم الاجراست.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha