۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۷:۳۰
کد خبرنگار: 1822
کد خبر: 84260341
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل انتقال خون : کمبود ذخایر خونی در کرمان داریم

کرمان - ایرنا - مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: شرایط موجود، این استان را با کمبود و بحران ذخایر خونی روبرو کرده است.

روح الله میرزایی شامگاه پنحشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کاهش مراجعات اهداکنندگان خون به پایگاه ها افزود: به دلیل کمبود ذخایر خون روز پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ اسفند سال جاری در شهر کرمان پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن جنب شرکت گاز از ساعت هشت تا ۱۴ باز و آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

وی ادامه داد : پویش اهدای خون لاله های انقلاب، نیز از تاریخ ۱۲ اسفند با مشارکت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان آغاز شده است که تا ۲۲ اسفند ادامه دارد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان تصریح کرد: به منظور جلب مشارکت خانواده و اهالی فوتبال و نجات جان بیماران، پویش اهدای خون فوتبالی ها به یاد ۲ بازیکن فقید فوتبال ایران مهرداد میناوند و علی انصاریان از هشتم شروع شده که تا ۲۵ اسفند انجام می شود. 

وی تاکید کرد: از تمامی اهالی فوتبال و فوتبال دوستان می خواهیم ضمن زنده نگهداشتن یاد این ۲ بازیکن تازه درگذشته فوتبال کشور، در این امر خیرخواهانه شرکت کنند.

پنج پایگاه انتقال خون در شهرستان های کرمان، رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم آماده خدمت رسانی به داوطلبان اهدای خون در استان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha