۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 84258853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت پروژه مهر ۱۴۰۰ در مدارس البرز آغاز شد

کرج- ایرنا- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: فعالیت پروژه مهر ۱۴۰۰ با رویکرد سند تحول بنیادین و عدالت آموزشی در مدارس این استان آغاز شد.

مهریار کرمی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا هدف از تشکیل شورای پروژه مهر در استان البرز را ساماندهی نیروی انسانی، تامین مناسب تجهیزات مورد نیاز و ایجاد آمادگی مدارس برای سال تحصلی ۱۴۰۱-۱۱۴۰۰ ذکر کرد.

وی از پروژه مهر به عنوان نمادی ازهمبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی در راستای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی درفرآیند تعلیم و تربیت نام برد.

کرمی بیان داشت: این پروژه در زیست بوم جدید با اهدافی چون بهینه سازی عملکرد نیروی انسانی، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های آموزشی، احصای دقیق موانع و آسیب های موجود درحوزه های گوناگون، اجرای برنامه های از قبل پیش بینی شده در فرآیند آموزشی و تربیتی و استفاده بهینه از فرصت ها، درالبرز برنامه ریزی شده است.

وی پروژه مهر را یک فرآیند بهم پیوسته از مجموعه اقدامات مختلف اداری، مالی، آموزشی، فرهنگی و خدماتی دراستان دانست و اضافه کرد: هرگونه سهل انگاری در اجرای این پروژه مهم زمینه سازچالش های اساسی در عرصه آماده سازی مدارس خواهد شد.

کرمی تصریح کرد: برای اجرای شاخص های پروژه مهر از نظر کمی و کیفی نیاز به همدلی، همراهی، پشتکار و همکاری همه مدیران و فرهنگیان مدارس و نیروهای ستادی اداری در قالب کار تیمی داریم.

وی یادآورشد: انتظار می رود مجریان این طرح ملی در استان نسبت به اجرای دقیق شیوه نامه ها و برنامه ها طبق زمانبندی انجام شده اقدام کنند.

وی گفت: دبیرخانه شورای پروژه مهر ۱۴۰۰ در اداره آموزش های فنی ،حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان البرز مستقر است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: فراهم ساختن زمینه پایش اطلاعات مرتبط با آموزش در فضای مجازی از جمله اطلس دسترسی دانش آموزان به آموزش ها، تجهیزات، تولید محتوای آموزشی و بسته های آموزشی از دیگر محورهایی است که در پروژه مهر باید به آن توجه شود.

کرمی تاکید کرد: اکنون در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز شورای پروژه مهر ۱۴۰۰با کمیته هایی با عنوان تعمیر و تجهیز، نظارت و ارزیابی، ساماندهی، تعیین صلاحیت و توجیه ،تبلیغ و اطلاع رسانی، فضای مجازی، تولید محتوا و سواد آموزی فعال شده است.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز و ۲۴هزار فرهنگی دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha