استاندار خراسان شمالی: مدیران به انتخابات سمت و سو ندهند

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: همان‌گونه که در انتخابات گذشته نمره خوبی گرفتیم در این انتخابات نیز اخلاق رعایت شود و مدیران به انتخابات سمت و سو ندهند.

محمدعلی شجاعی روز سه شنبه در حاشیه نشست مدیریت بحران خراسان شمالی در مورد انتخابات شوراها و ریاست جمهوری  به خبرنگاران گفت: سیستم انتخابات شکل گرفته است و از همه مدیران می خواهم همانگونه که در انتخابات قبل بدون جانبداری از حزب و گروه و دسته ای عمل کردند این دوره همین طور باشد.

وی با بیان این که در زمینه درست برگزار شدن انتخابات با هیچ‌کس تعارف نداشتیم و نداریم اظهار داشت:  مدیران دستگاه های استان به خود حق ندهند در انتخابات به نوعی حضور یابند که به آن سمت و سو دهند چه در  مورد انتخابات شوراها و چه  ریاست جمهوری؛   وظیفه ما برگزاری انتخابات به نحوه احسن و با رعایت شان استان و مردم است.

وی با بیان این که خراسان شمالی در انتخابات از استان های کم تخلف بوده است، گفت: انتظار داریم در این انتخابات تخلف را به صفر برسانیم.  

وی افزود: در کنار مردم باشید اما وظیفه ای بیش از این ندارید و به ویژه به انتخابات شوراها به شورا وارد نشوید تکلیف همه روشن است و هر کس کار خود را انجام دهد.

وی اظهار داشت: این انتظار را از هر فردی که به جمع مدیران اضافه شده است نیز داریم.

وی افزود: هدف همه ما باید برگزاری انتخاباتی درست و با جلب مشارکت حداکثری مردم  باشد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

استان ۸۶۳هزارنفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha