۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84226170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آذربایجان غربی، استان ششم کشور در طرح یارانه دستمزد شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: با اقدامات خوب انجام شده، این استان رتبه ششم کشور را در اجرای طرح یارانه دستمزد با هدف توسعه اشتغال بین ۳۱ استان کشور کسب کرد.

ابوالفضل عبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سال جاری در راستای اجرای طرح یارانه دستمزد، یک هزار و ۲۴۵ نفر در آذربایجان غربی برای استفاده از مزایای آن ثبت نام کرده بودند.

وی ابا اشاره به ثبت نام ۱۷۸ کارفرما در این طرح اضافه کرد: با همراهی این کارفرمایان، یک‌هزار و ۳۴ قرارداد در راستای اجرای طرح یارانه دستمزد منعقد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین امسال ۱۴ هزار و ۷۴۸ نفر برای استفاده از ظرفیت طرح کارورزی در استان ثبت نام کرده بودند که منجر به ثبت یک هزار و ۴۲۷ قرارداد در این خصوص شد.

عبادی اظهار کرد: امسال همچنین ۱۰۰ طرح در قالب مشوق بیمه ای برای استفاده کارفرمایان از افراد ثبت نامی در این قالب اجرایی شده است.

وی گفت: این طرح ها همچنان در حال اجرا هستند و امیدواریم تعداد قراردادهای منعقد شده در هر سه طرح تا پایان سال افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های موفق در حوزه بهبود فضای کسب و کار بوده و در ۲ سال گذشته همواره رتبه های برتر را کسب کرده است.

طرح یارانه دستمزد با هدف اشتغال جوانان طراحی شده و در قالب آن، دولت بخشی از دستمزد کارگر به کار گرفته شده را در قالب یارانه به کارفرما اعطا می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha