روز به روز به طراوت انقلاب اسلامی افزوده می‌شود

تهران- ایرنا- رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: هیچ انقلابی در دنیا وجود ندارد که پس از ۴۲ سال روز به روز به طراوت آن افزوده ‌شود اما انقلاب اسلامی این ویژگی را دارد و این موضوع حاکی از رشد و گستردگی روز افزون این انقلاب است.

«حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی» امروز (چهارشنبه) در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، گفت: مردم امروز شکل دیگری از راهپیمایی را به صورت موتوری و ماشینی داشتند.  حضور مردم با وسایل نقلیه از ابتدای صبح از میدان امام حسین به سمت میدان آزادی آغاز شده است و هنوز این حرکت پرشور ادامه دارد.  

رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران اظهار داشت: هیچ انقلابی وجود ندارد چون انقلاب اسلامی پس از ۴۲ سال روز به روز به طراوت آن افزوده ‌شود که این موضوع حاکی از رشد و گستردگی روز افزون انقلاب اسلامی است.

امرودی تصریح کرد: مردم سال به سال با شور بیشتری در روز ۲۲ بهمن حضور پیدا می کنند و با آرمان‌های انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

متفاوت‌ترین مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن روز چهارشنبه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و به شکل موتوری برگزار شد و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی امسال حماسه حضور را به گونه دیگری رقم زدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha