۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84205105
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن‌ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرق گلستان آغاز شد

گنبدکاووس - ایرنا - جشن‌ چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب با عطرافشانی مزار شهدا و نواختن زنگ انقلاب امروز یکشنبه در گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه آغاز شد.

در مراسم آغاز جشن پیروزی انقلاب در گنبدکاووس، امام جمعه این شهر با تجلیل از صبر و استقامت ملت ایران در ۴۲ سال گذشته بویژه پس از خروج آمریکا از برجام و بیشترشدن تحریم اقتصادی گفت که نباید همه گرفتاری‌ها و مشکلات را به گردن مسوولان انداخت.

حجت الاسلام محمود ترابی در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی گنبدکاووس به مناسبت شروع دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم با سختی‌ها، تورم و گرانی مواجه هستند اما به فضل الهی این سختی‌ها به پایان خواهد رسید و پیروزی نهایی از آن ملت ایران خواهد بود.

وی اضافه کرد: با تلاش کارگزاران نظام و دولت‌ها در ۴۲ سال گذشته، کارنامه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی کشور بسیار درخشان است.

وی با تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی، بر لزوم ادامه راه شهیدان تاکید کرد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت که در ایام دهه فجر امسال ۴۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار هشت هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۶۲۰ نفر در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

عبدالقدیر کریمی، افتتاح مرکز آنژیوگرافی و جراحی قلب، گازرسانی به ۶ روستای مرزی و ساختمان پزشکی قانونی و آغاز عملیات اجرایی احداث سامانه رادار هواشناسی را از مهمترین پروژه‌های دهه فجر گنبدکاووس برشمرد و افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی است تا خدمات و دستاوردهای انقلاب و دولت را برای مردم بازگو کنند.

همچنین قبل از این مراسم، گلزار ۲ شهید گمنام مدفون در دانشگاه گنبدکاووس عطرافشانی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha