۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84199427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 «محسن سیفی» به دانشگاه‌آزاد پیوست

تهران- ایرنا- «محسن محمدسیفی» پرافتخارترین ووشوکار ایران برای حضور در فصل جدید لیگ برتر به تیم دانشگاه‌آزاد پیوست.

به گزارش ایرنا، دارنده پنج مدال طلای جهان و سه طلای بازی‌های آسیایی ضمن اعلام این خبر به ایرنا، گفت: ۹۹ درصد توافقات انجام شده و بزودی به تهران خواهم آمدم تا قراردادم را به دانشگاه‌آزاد به امضا برسانم.

وی گفت: طی توافقی که صورت گرفته تنها در دیدار فینال به میدان خواهم رفت و امیدوارم پس از یکسال غیبت در لیگ، بتوانم بازی خوبی در فینال داشته باشم.

سیفی در مورد غیبتش در مسابقات فصل گذشته توضیح داد: در همه ادوار لیگ حضور داشتم. دو سال قبل عضو پارس جنوبی بودم که مجبور شدم زانوی خود را جراحی کنم و نتوانستم در لیگ به میدان برم اما هیچ توجهی از سوی مسوولان این باشگاه به من نشد.

 کاپیتان تیم ملی ووشوی ایران، گفت: فصل قبل نیز با پارس‌جنوبی قرارداد داشتم اما به دلیل رفتاری که از سوی آنان صورت گرفته بود، در لیگ سال گذشته بازی نکردم.

ووشوکار پرافتخار ایران و جهان، اظهار داشت: در این شرایط اقتصادی، بیش از یکسال است که مسابقه‌ای نداشتیم و از جوایز قهرمانان نیز خبری نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا حداقل در فینال لیگ امسال مبارزه کنم تا در آستانه سال جدید، درآمدی داشته باشم.

وی با بیان اینکه تمرینات انفرادی خود را پیگیری می‌کند، گفت: سعی می کنم برای حضور در فینال لیگ به مرز آمادگی ۸۰ درصدی برسم. واقعا شرایط ما مشخص نیست و فدراسیون جهانی ووشو اعلام نکرد که مسابقات جهانی سال آینده برگزار می‌شود یا لغو خواهد شد. ما ورزشکاران وظیفه داریم تا خودمان را در آمادگی نسبی حفظ کنیم و امیدوارم شرایط زودتر مشخص شود.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha