۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۲۶
کد خبر: 84182024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خوشه طلایی ساوه در غربت روی نوار کامیابی افتاد

ساوه-ایرنا- تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با کسب دومین پیروزی پیاپی در لیگ آزادگان و در شرایط دور از خانه، روی نوار کامیابی افتاد.

به گزارش ایرنا، نماینده ساوه امروز از ساعت ۱۴ در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ آزادگان در ورزشگاه کارگران تهران میزبان استقلال ملاثانی بود که در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان شود.

نیمه نخست این دیدار با گل «کامبیز دهقانی» به سود طلایی پوشان ساوجی پایان یافت.

در نیمه دوم، مسابقه روند متعادلی داشت ولی در یک غافلگیری «مهدی بریحی» بازیکن استقلال ملاثانی توانست نتیجه را در دقیقه ۶۳ به تساوی بکشاند.

پس از این گل بازیکنان خوشه طلایی بر دامنه حملات خود افزودند و در نهایت مزد بازی شجاعانه خود را با گل برتری که توسط   «عباس عامری» در وقت های تلف شده بازی به ثمر رسید، گرفتند و سه امتیاز حساس کسب کردند.

این دومین پیروزی پیاپی خوشه طلایی بود که شمار امتیازات این تیم را به عدد ۹ رساند و به نظر می رسد نماینده ساوه روی غلطک و نوار موفقیت قرار گرفته است.

نماینده ساوه هفته گذشته نخستین پیروزی خود را مقابل نود ارومیه کسب کرد.

با تصمیم سازمان لیگ فوتبال و به دلیل ناآماده بودن زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه، خوشه طلایی از برگزاری دیدارهای خانگی محروم است و به همین دلیل مدیران باشگاه تصمیم گرفتند از حریفان خود در ورزشگاه کارگران تهران میزبانی کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha