۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84168854
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«رسن» به القطر پیوست

۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۱۵
کد خبر: 84168854
«رسن» به القطر پیوست

تهران- ایرنا- هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس امروز با باشگاه القطر به توافق نهایی رسید.

به گزارش ایرنا و بنا بر اعلام شبکه الکاس، بشار رسن امروز به توافق نهایی با باشگاه اس‌سی قطر دست یافت. تیمی که در لیگ ستارگان قطر حضور و علی کریمی را در ترکیب خود دارد.

همچنین باشگاه‌های الریان و الدحیل هم مذاکراتشان را برای جذب این ستاره آغاز کرده بودند اما القطر خیلی زودتر از این مسائل جذب هافبک عراقی را نهایی کرده بود.

 بشار رسن هافبک عراقی سرخپوشان پس از اتمام دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت رسمی همانطور که انتظار می‌رفت عنوان کرد که دیگر همراه پرسپولیس به ایران بازنخواهد گشت و بدین ترتیب جدایی خود را از پرسپولیس اعلام کرد.

رسن پس از پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله غرب، در قطر ماند. همان زمان از سوی رسانه‌های قطری عنوان شد که این بازیکن با تیم القطر به توافقات نهایی رسیده است. بشار به ایران بازگشت اما در اولین روز بازگشتش در فضای مجازی مطلبی را منتشر کرد که قصد جدایی از پرسپولیس را دارد اما مسوولان وقت باشگاه و مربیان تیم به شدت با جدایی این بازیکن مخالفت کردند.

در آن مقطع جلسات متعددی نیز برگزار شد اما پس از جلسه آخر که در هتل برگزار شد، رسن به تمرینات پرسپولیس بازگشت.

همان زمان القطر به عنوان سهمیه آسیایی خود علی کریمی را از استقلال جذب کرد و سپس برای تقویت بخش هجومی نیز یوسف بلایلی الجزایری را به خدمت گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha