۴۴۶ میلیارد ریال درخواست سرمایه‌گذاری امسال در سراوان ثبت شده است

زاهدان- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: درخواست سرمایه‌گذاری در سراوان در ۹ ماهه نخست سالجاری ۴۴۶ میلیارد ریال و میزان سرمایه‌گذاری در بخش پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی در این شهرستان ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش ایرنا داود شهرکی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی سراوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پروژه شناسایی و پی‌جویی ( پهنه اکتشافی ) موادمعدنی در سراوان با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصد به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت مذکور ۲۱ جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۴۴۶ میلیارد ریال و اشتغال ۲۸۵ نفر صادر شده افزود: در ۹ ماهه نخست سالجاری نیز ۶ پروانه بهره‌برداری صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۵ نفر در سراوان صادر شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: میل به سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی (درخواست صدور پروانه اکتشاف) ۱۴ فقره بوده که هم‌اینک در حال انجام امور اداری و فنی است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مهم در دست اجرای در سراوان شامل درب تولیدی از یو پی وی سی، شن و ماسه دانه‌بندی بوده تصریح کرد: پروژه شناسایی و پی‌جویی (پهنه اکتشافی) مواد معدنی در این شهرستان با اشتغال ۵۵ نفر و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصد با مساحت ۱۴ هزار و ۳۲۸ کیلومتر مربع از سوی شرکت ایمیدرو انجام شده که نتایج آن بزودی اعلام خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha