ارسال آثار به جشنواره ابوذر استان قزوین ۱۳ درصد رشد یافت

قزوین – ایرنا - مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: ۱۳۸ نفر از اصحاب رسانه استان شامل ۸۰ مرد و ۵۸ زن از ۴۰ رسانه بیش از ۵۷۰ اثر به پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین ارسال کرده‌اند که نسبت به دوره قبل ۱۳ درصد رشد داشته است.

محمد کشاورز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد آثار ارسالی، ۵۴۹ اثر پذیرفته و جهت بررسی تحویل داوران شده است.

وی گفت: سال گذشته نیز ۵۰۵ اثر از ۱۰۰ شرکت کننده و ۳۵ رسانه به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان ارسال شده بود که ۳۹۰ اثر مورد داوری قرار گرفت.

این مسوول اضافه کرد: رشد کمی و کیفی آثار ارسالی به دبیرخانه پنجمین جشنواره ابوذر استان موید این مطلب است که رسانه‌های استان به سمت کارهای فاخر و با کیفیت پیش می‌روند که در سال جهش تولید بسیار ارزشمند و ستودنی است.

این مسوول در مورد تعداد آثار دریافتی در محورها و قالب‌های اعلام شده، گفت: در محورهای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی ۷۴ اثر، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی ۵۸ اثر، بصیرت و دشمن شناسی ۳۱ اثر، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه ۱۵ اثر، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه هشت اثر، نقش مشارکت‌های عمومی در ارتقای امنیت اجتماعی ۶ اثر، کرونا و کمک مؤمنانه ۱۴۳ اثر، چهل سالگی دفاع مقدس ۳۳ اثر، دستاوردهای انقلاب اسلامی ۳۷ اثر، بسیج و حوزه‌های اقدام ۲۷ اثر، امید آفرینی ۲۱ اثر، عدالت خواهی و مطالبه گری ۶۶ اثر و فرهنگ شهر نشینی و حقوق شهروندی ۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

کشاورز گفت: همچنین در بخش‌های خبر ۳۵ اثر، مصاحبه ۷۹ اثر، گزارش ۱۵۶ اثر، عکس ۷۰ اثر، مقاله و یادداشت ۸۶ اثر، فیلم کوتاه ۱۰۵ اثر، کاریکاتور سه اثر، موشن گرافیک ۱۳ اثر و اینفوگرافیک ۲ اثر دریافت شده است.

این مسوول گفت: سه داور بومی، کار بررسی این آثار را برعهده دارند و اختتامیه جشنواره در دهه سوم دی ماه سال جاری همزمان با روز بسیج رسانه برگزار خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha