۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 3104
کد خبر: 84150705
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانه کتاب شعبه قشم افتتاح شد

۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۹
کد خبر: 84150705
خانه کتاب شعبه قشم افتتاح شد

قشم- ایرنا- مدیر خانه کتاب قشم گفت: با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران این سازمان خانه کتاب شعبه قشم در مجتمع تجاری فردوسی افتتاح شد.

هاجر مظاهری روز چهارشنبه در مراسم افتتاح این مرکز فرهنگی گفت: برآورده کردن نیازهای فرهنگی، آموزشی و سرگرمی مردم قشم دلیل اصلی راه اندازی این مکان فرهنگی است.

وی ادامه داد: انواع بازی های فکری در همه سنین به ویژه کودکان و نوجوانان در این مرکز عرضه می شود.

مدیر خانه کتاب قشم تصریح کرد: امکان برگزاری جلسات انجمن‌های فرهنگی ادبی از جمله انجمن قلم، شعر و سایر انجمن‌های هنری و حرفه ای در این مکان وجود دارد.

وی اظهار کرد: آموزش رایگان بازی‌های عرضه شده در خانه کتاب و اختصاص غرفه‌ای برای عرضه محصولات صنایع دستی قشم از دیگر امکانات این مکان فرهنگی است.

مظاهری بیان کرد: این مرکز فرهنگی با مساحت ۷۰۰ مترمربع شامل هشت غرفه کتاب و ۱۱ غرفه بازی‌های فکری در مجتمع تجاری فردوسی قشم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است.

وی در پایان اعلام کرد: انواع کتاب با موضوع‌های مذهبی، کودک و نوجوان، روانشناسی، کمک آموزشی، ادبیات، رمان‌های ایرانی و خارجی و کتاب‌های شعر در این مرکز عرضه می شود.

خانه کتاب قشم همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ در روزهای هفته و از ساعت ۱۴ تا ۲۱ در روزهای تعطیل دایر است و همزمان با برگزاری جشنواره کتاب تخفیف ۱۰ تا ۳۵ درصدی برای خرید کتاب و پنج تا ۱۵ درصدی برای بازی‌های فکری در نظر گرفته است.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در خلیج فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha