انصاریان: آرزویم قهرمانی پرسپولیس در آسیاست

۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰
کد خبر: 84148495
انصاریان: آرزویم قهرمانی پرسپولیس در آسیاست

تهران- ایرنا- پیشکسوت پرسپولیس گفت: حتم دارم سرخپوشان با غیرت و تعصب فوق‌العاده‌ای در فینال آسیا به میدان خواهند رفت تا روز خاطره‌انگیزی را برای تمام پرسپولیسی‌های ایران رقم بزنند.

«علی انصاریان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اتفاق بزرگی بود که هر تیمی در ایران توان انجام آن را ندارد.

وی افزود: اینکه تیمی می‌تواند به فاصله ۳سال ۲ بار به فینال مهم‌ترین و معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا صعود کند، نشان از قدرت این تیم است.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: اولسان هیوندای کره‌جنوبی حریف سرسخت و توانمندی برای پرسپولیس خواهد بود. آنها در شرق آسیا حریفان بزرگی را از پیش رو برداشتند و به طور حتم انگیزه‌های زیادی برای رویارویی مقابل قرمزپوشان دارند.

انصاریان خاطرنشان کرد: خط هافبک و خط حمله اولسان خطرناک است اما آنها در خط دفاع ضعف دارند و پرسپولیس می‌تواند از این منطقه استفاده کند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس این بار شانس زیادی برای قهرمانی در آسیا دارد و آرزوی قلبی من است تیم محبوبم به این افتخار بزرگ برسد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: من حتم دارم بازیکنان پرسپولیس با غیرت و تعصب فوق‌العاده‌ای در فینال آسیا به میدان خواهند رفت تا روز خاطره‌انگیز را برای تمام پرسپولیسی‌های ایران رقم زنند.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت ۱۵:۳۰ و در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره‌جنوبی خواهد رفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha