۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84124843
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی گسترده ۷ باب انبار نگهداری در جاده ارومیه - سلماس مهار شد

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به تلاش بیش از چهار ساعته آتش نشانان برای مهار آتش سوزی گسترده هفت انبار در مسیر ارومیه – سلماس گفت: این آتش سوزی، طی نیم ساعت گذشته مهار شده و در حال لکه گیری هستیم.

ابراهیم شاد قوشچی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۱۲ انبار موجود در این محدوده، هفت انبار به مساحت بیش از سه هزار متر مربع دچار حریق شده بود که پس از اطلاع آتش نشانان در ساعت ۹:۱۰ امروز، اکیپ های مختلف به محل اعزام شد.

وی اضافه کرد: در این عملیات مهار، ۷۰ مامور آتش نشانی از هفت ایستگاه حضور داشتند که ماشین آلات شهرداری ارومیه نیز با بیشترین ظرفیت به کار گرفته شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به گستردگی آتش سوزی در انبار های مختلف اظهار کرد: یونولیت، لباس و لوازم خانگی از جمله اقلام داخل انبارها بودند که در آتش سوختند.

شاد قوشچی گفت: در این عملیات، ۲ نفر از همکاران آتش نشان دچار مصدومیت های جزئی و بلافاصله به مراکز درمانی اعزام شدند که البته مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تلفات جانی در این آتش سوزی نداشتیم، افزود: خسارت های گسترده موجود در این حادثه نیز پس از لکه گیری، بررسی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جاده ارومیه – سلماس یکی از مسیرهای مملو از انبارهای مختلف است که در بسیاری از آنها هم، موارد ایمنی به طور کامل رعایت نمی شود.

سالانه صدها مورد آتش سوزی در شهر ارومیه اتفاق می افتد که با تلاش ماموران آتش نشانی، میزان تلفات آن بسیار اندک است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha