هشدار زیدان به منچستریونایتد: «واران» فروشی نیست

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید به مسوولان تیم منچستریونایتد هشدار داد که مدافع فرانسوی رئالی‌ها به هیچ قیمتی فروخته نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، باشگاه منچستریونایتد همیشه یکی از مشتریان پرو پا قرص «رافائل واران» بوده است و گفته می‌شود که آنها در حال آماده‌سازی پیشنهادی برای خرید این بازیکن ۲۷ ساله هستند.

اما «زین‌الدین زیدان» سرمربی کهکشانی‌ها گمانه‌زنی‌ها در مورد انتقال واران را به طور کلی رد کرد و در نشست پیش از دیدار شنبه شب تیمش مقابل ویارئال، گفت: فقط من نیستم که می‌خواهم واران را نگه دارم. او بخشی از باشگاه است و ما خیلی خوش شانس بودیم که توانستیم او را به مادرید بیاوریم.

وی ادامه داد: او کارهای بزرگی در اینجا کرده است. واران توانسته موفقیت‌های بسیار زیادی برای تیمش بدست بیاورد. او برای من و باشگاه به هیچ وجه قابل فروش نیست. این موضوع واضح و روشن است که ما نمی‌توانیم مانع پیشنهادات و شایعات شویم. تیم‌های دیگر فقط در مورد واران صحبت نمی‌کنند بلکه در مورد همه بازیکنان ما حرف می‌زنند اما در خصوص واران موضع ما مشخص است. 

این بازیکن فرانسوی در سال ۲۰۱۱ به رئال‌مادرید پیوست و تا کنون توانسته ۳ عنوان قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha