سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان منصوب شد

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «محمدربیع احمدخانی» را به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب کرد.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به محمدربیع احمدخانی آمده است:

«نظر به سوابق اداری و اجرایی شما به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب می شوید.

امید است در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

محمدربیع احمدخانی در کارنامه حرفه‌ای خود معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مدیرکلی نهاد کتابخانه های زنجان و معاونت اداره کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد.

پیش از این فاطمه کرباسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بود.

به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های فاطمه کرباسی در نامه ای خطاب به وی نوشت: بازگشت به نامه شماره ۶۱۱/۴۶۵/۹۹ مورخ ۲۸/۷/۹۹ مبنی بر استعفای سرکارعالی بدین وسیله ضمن موافقت با استعفاء، از تلاش و ممارست سرکارعالی در دوره مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان قدردانی می کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از تعهد، مسئولیت پذیری و تعامل با اصحاب فرهنگ، هنر و همکاری با دستگاه های فرهنگی به عنوان نقاط درخشان کارنامه دوره مسئولیت کرباسی یاد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha