امام جمعه سرخنکلاته: علاقه به کتاب خوانی در متون درسی تقویت شود

گرگان - ایرنا - امام جمعه سرخنکلاته در استان گلستان پیشنهاد کرد که برای ترویج هرچه بیشتر و بهتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی؛ چند واحد درسی در مدارس به کتاب شناسی اختصاص یابد.

حجت الاسلام شهاب‌الدین بابا محمدی که به دلیل محدودیت‌های کرونا و برگزار نشدن نماز جمعه این هفته در استان گلستان، خطبه‌های نماز را از طریق فضای مجازی برای مخاطبان عرضه کرد؛ معتقد است: آثار کتاب‌خوانی در کشور خوب و ملموس نیست و جوانان نسبت به کتاب رویکرد مناسبی ندارند.

وی اظهار داشت: منابع اصلی و مهم (کتاب) برای علاقه‌مندان ناشناخته است و باید در این زمینه کار بیشتری صورت گیرد.
امام جمعه سرخنکلاته گفت: اگر در بین دروس مدارس چند واحد را به کتاب شناسی اختصاص دهند وضع جامعه در زمینه کتابخوانی بهتر می شود.

بابا محمدی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از کادر پزشکی و درمانی کشور در مقابله با کرونا به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم اشاره و اظهار کرد: انتخابات هر جا برگزار شود نشانگر وجود دموکراسی در آنجا است اما این روزها در ایالات متحده طرفداران دو حزب در جنگ قدرت کار را به انحطاط و بی اخلاقی کشانده اند ضمن اینکه دولتمردان آنها بر خلاف ادعایشان دموکراسی را قبول ندارند.
امام جمعه سرخنکلاته ادامه داد: حوادث آمریکا تنها یک ضعف اخلاقی انتخاباتی بین طرفین نیست بلکه نشان از انحطاط کامل فرهنگ در بین مسوولان این کشور پرمدعا است.

در همین رهگذر امام جمعه علی‌آباد کتول نیز که از طریق فضای مجازی با مخاطبان خود سخن گفته معتقد است: انتخابات آمریکا فقط شکست ترامپ قمار باز نیست بلکه شکست راهبرد ایالات متحده در جهان است.
حجت‌الاسلام سیدعلی مهدی‌نژاد اظهار کرد: آمریکا به رهبری ترامپ در چهار سال گذشته در تمام زمینه‌ها همچون تلاش در جهت تغییر حکومت ونزوئلا شکست خورد.

امام جمعه علی‌آباد کتول ابراز داشت: تغییر حکام آمریکا فرصتی برای ماست و از آن باید استفاده کنیم و البته این به معنی مذاکره نیست بلکه باید از نقاط ضعف آنها در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره ببریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha