بدهی‌ واحدهای گردشگری خراسان رضوی تا پایان سال امهال شد

مشهد- ایرنا- معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از امهال بدهی‌های واحدهای گردشگری این استان تا پایان سالجاری خبر داد.

استانداری خراسان رضوی روز دوشنبه به نقل از محمدصادق براتی گزارش داد: با توجه به شرایط وخیمی که حوزه گردشگری به خاطر شیوع کرونا در آن قرار گرفته است، دولت حمایت ویژه از این حوزه را برای جبران خسارت‌ها در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در این راستا و بر اساس آخرین تصمیمات و مصوبات دولت، بازپرداخت تسهیلات بانکی در این زمینه، حق بیمه سهم کارفرمایان و هزینه‌های آب، برق و گاز واحدهای گردشگری تا پایان سال ۹۹ امهال شد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: مهمترین حمایت از این واحدها امهال بدهی‌های مالیاتی واحدهای گردشگری تا پایان سال است که در دستور کار قرار دارد.

وی گفت:طبق تصمیمات اتخاذ شده در هیات دولت، مقرر شد تسهیلات بانکی بنگاه محور با کارمزد ۱۲ درصد و دوره تنفس ۶ ماهه در دستور کار قرار گیرد.

براتی اظهار امیدواری کرد بتوان با این حمایت‌ها و برنامه‌های جایگزین شاهد رونق صنعت گردشگری به خصوص گردشگری مذهبی در استان خراسان رضوی بود.

استان خراسان رضوی با برخورداری از بیش از دو هزار و ۷۰۰ واحد تاسیسات گردشگری مقام اول در این زمینه را دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha