استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای پوشش برنامه‌های ١٣ آبان

مشهد- ایرنا- سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای پوشش برنامه‌های یوم الله ١٣ آبان در این استان خبر داد.

صفدر سلطانی روز شنبه در جلسه هماهنگی کمیته دانش آموزان و فرهنگیان ستاد بزرگداشت یوم الله ١٣ آبان گفت: شبکه شاد به منظور پوشش برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مرکز آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بسیج دانش آموزی و همچنین ظرفیت‌های فرهنگی و هنری همکاران در ادارات آموزش و پرورش استان دارای ظرفیت بسیار خوبی است.

وی افزود: با توجه به بخشنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری زنگ استکبارستیزی به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی و همچنین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر محدودیت برگزاری همایش‌ها و تجمع، روز دوشنبه ۱۲ آبان در شهرستان‌ها و مناطقی که کلاس‌های درس حضوری در آنها تعطیل است، مراسم در ادارات آموزش و پرورش برگزار خواهد شد و دانش آموزان و همکاران فرهنگی در این مناطق می‌توانند از طریق شبکه شاد این برنامه را مشاهده نمایند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی به عنوان نماینده آموزش و پرورش استان در نمایشگاه حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) شرکت خواهد کرد.

وی گفت: انتظار داریم ادارات آموزش و پرورش استان برنامه‌های روز مبارزه با استکبار را با جدیت پیگیری نمایند و همچنین برنامه‌هایی را که به صورت متمرکز استانی در شبکه شاد برگزار می شود دنبال کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: امسال باتوجه به شرایط کرونایی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری تجمع، در شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند و کلاس های درس حضوری تعطیل است، این مراسم به صورت مختصر و در قالب به صدا در آوردن زنگ استکبار ستیزی در ادارات برگزار می‌شود.

قاسمعلی خدابنده افزود: این مراسم در مشهد با توجه به وجود مضجع شریف حضرت امام رضا(ع) با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و با حضور حداقلی دانش آموزان در صورت اخذ مجوزهای لازم از ستاد استانی مقابله با کرونا در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha