۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84084494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش‌های همگانی در خانه‌های هلال قزوین ارائه می‌شود

قزوین - ایرنا - 🔹معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین از ارائه آموزش‌های همگانی برای عموم مردم در ۲۸ خانه هلال این جمعیت خبر داد.

به گزارش ایرنا،  تهمینه ابراهیمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود:۲۸ خانه هلال در استان وجود دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۰ نفر در این خانه‌ها، آموزش‌های همگانی را فرا گرفته اند.

 وی به ارائه آموزش کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته و ۱۵ ساعته به ۳۳۰ نفر اشاره کرد و افزود: آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته در ۲۳ دوره برای عموم برگزار شده است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر با اشاره به ارائه آموزش‌های آمادگی در برابر مخاطرات به صورت حضوری و غیر حضوری به ۱۱۹ نفر، تاکید کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های موجود، کلاس‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طی ۱۰ دوره برگزار شد.

 وی درباره پخش برنامه‌های آموزشی به صورت مجازی از طریق شبکه‌های اطلاع رسانی مجازی در ۶ ماهه نخست سال جاری، گفت: در این مدت ۴۴ برنامه تصویری به مدت ۳۰۸ دقیقه پخش شده است.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته و آمادگی در برابر مخاطرات برای نیروهای مسلح، بیان کرد: ۱۴ دوره آموزشی کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته برای ۹۵۵ نفر و نیز ۱۰ دوره آمادگی در برابر مخاطرات برای ۵۷۸ نفر از نیروهای مسلح برگزار شد.

وی افزود: در مجموع ۲۴ دوره آموزشی برای یک هزار و ۳۳ نفر از نیروهای مسلح در ۶ ماهه نخست سال جاری برگزار گردیده است.

 معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در ایام تابستان، گفت: سه هزار و ۵۹۲ نفر در دوره‌های آموزشی کمپین غرق نشویم شرکت کردند و دوره‌های آموزشی شنای ایمن هم با ارائه آموزش‌های لازم برگزار شد.  

وی به برگزاری دوره‌های آمادگی در برابر زلزله برای عموم اشاره کرد و افزود: در همین راستا ۱۳ هزار و ۷۵۶ نفر از شرکت کنندگان در هیات‌های مذهبی نیز تحت آموزشهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا قرار گرفتند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha