۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۵
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84084461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضرر 92 میلیون دلاری منچستریونایتد از پاندمی کرونا

تهران- ایرنا- باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که تحت تاثیر پیامدهای اقتصادی ناشی از پاندمی کرونا، متحمل ضرر ۷۰ میلیون پوندی (حدود 92میلیون دلار) شده است.

به گزارش ایرنا، عواید یونایتدها در سال مالی منتهی به ژوئن ۲۰۲۰ و در مقایسه با سال مالی گذشته، حدود ۲۰درصد کاهش پیدا کرده است.

درآمدهای یونایتد در صل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ ، پایین‌ترین نرخ ثبت شده توسط این باشگاه از سال ۲۰۱۴-۲۰۱۵ تاکنون محسوب می‌شود؛ زمانی که عواید آن تنها ۳۹۵.۲ میلیون پوند اعلام شد.

شیاطین سرخ در فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ در مجموع درآمد ۵۰۹ میلیون پوندی را به ثبت رساندند؛ این رقم در فصل گذشته ۶۲۷.۱ میلیون پوند بود و حالا از افت ۱۸.۸ درصدی حکایت دارد.

پیش‌تر پیش بینی شده بود که درآمدهای یونایتد در سال جاری به دلیل عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان مابین ۵۶۰ تا ۵۸۰ میلیون پوند کاهش پیدا کند اما بدنبال شیوع کرونا، این باشگاه در صورت مالی اعلامی خود در سه ماهه سوم پیش‌بینی خود را حذف کرد.

درآمدهای این باشگاه از قبل حق پخش تلویزیونی از ۲۴۱.۲ به ۱۴۰.۲ میلیون پوند کاهش یافته (افت ۴۱.۹درصدی) و درآمدهای بلیت فروشی نیز با کاهش ۱۹درصدی به ۸۹.۸ میلیون پوند رسیده است.

براساس اعلام این باشگاه انگلیسی بدهی خالص یونایتد نسبت به ۴۷۴.۱ میلیون پوند در سال گذشته دوبرابر شده است.

این باشگاه اعلام کرده است که به دلیل ابهامات جاری ناشی از پاندمی کرونا، گزارش درآمدی خود را برای فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ اعلام نخواهد کرد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha