۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 84083933
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اولین جاده سلامت روستایی در دهلران افتتاح شد

۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۳
کد خبر: 84083933
اولین جاده سلامت روستایی در دهلران افتتاح شد

ایلام - ایرنا - اولین جاده سلامت روستایی روز چهارشنبه در آیینی با حضور مسئولان محلی و به مناسبت هفته تربیت بدنی در روستای حاضرمیل بخش مرکزی شهرستان مرزی دهلران به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، فرماندار دهلران در این آیین گفت: توجه به ورزش در شهرستان و بویژه مناطق روستایی از موضوعاتی است که از طریق احداث خانه های ورزش روستایی، سالن های ورزشی، احداث زمین چمن های مصنوعی و ایجاد جاده های سلامت در دستور کار است.

مجید عسگری به نقش جاده سلامت در ایجاد فضایی مناسب برای پیاده روی مردم اشاره کرد و افزود: در روستاها ایجاد جاده های سلامت نقش مهمی در ترویج ورزش پیاده روی دارد.

وی با اشاره به توجه دولت به بحث ورزش، اظهار داشت: تلاش می شود مشکلات روشنایی این مسیر و از طرفی ایجاد کمربند سبز در کنارآن نیز تکمیل شود.

همچنین فرماندار دهلران از پروژه های احداث زمین چمن مصنوعی روستای گلسیری و مراحل تعمیر و مرمت استخر شنای دهلران بازدید کرد.

عسگری در بازدید از زمین چمن مصنوعی روستای گلسیری گفت: این زمین با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار سه میلیارد ریال در حال اجراست و برای تکمیل آن هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرماندار دهلران همچنین با اشاره به پیشرفت ۷۰درصدی مراحل تعمیر و مرمت استخر شنای دهلران افزود: تا کنون ۱۵ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است.

وی با اشاره به نیاز به ۱۵ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل آن گفت: امیدواریم در صورت تامین اعتبار تا پایان سال شاهد بهره برداری از آن باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha