همسویی با رژیم صهیونیستی مغایر سیره پیامبر است

تهران - ایرنا- نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بسترسازی سران برخی از کشورهای منطقه برای همسویی با غاصب رژیم صهیونیستی مغایر مشی و تعالیم پیامبر صلح و مهربانی است.

«علی اکبر بسطامی» در جلسه امروز- یکشنبه – مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار داشت: با توجه به منشور مدیریتی و انتظار رهبر انقلاب از مجلس یازدهم به عنوان مجلس امید آیا مسیر درست برای این اهداف طراحی شده است؟ آیا پس از گذشت چهار ماه از اهداف مبتنی بر مطالبات مردم تشکیل کارگروه موثر محقق گردیده است؟ مبادا اکنون که بر صندلی‌های سبز بهارستان تکیه زده ایم فراموش کنیم که سبزی این صندلی‌ها از سرخی خون شهیدان است.

نماینده مردم ایلام افزود: بسترسازی سران برخی از کشورهای منطقه برای همسویی با غاصب رژیم صهیونیستی مغایر مشی و تعالیم پیامبر صلح و مهربانی است. همه مسلمین باید حول کلمه‌الله و سیره مبارک رسول‌الله(ص) گرد هم آیند و مقابل کید دشمنان بایستند.

بسطامی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که امروز اقتصاد بیمار است اما بیماری آن لاعلاج نیست. ویروس‌های داخلی بیش از هر زمانی آن را تب‌دار و متشنج کرده‌اند هر چند تحریم‌های ظالمانه دولت جنایتکار آمریکا تا حدودی مسیرمان را ناهموار کرده اما گره زدن تمام مشکلات کشور به مسائل خارجی و روابط بین المللی، حمله به خودکفایی و غیرت جوانانی است که سرشار از انگیزه و سازندگی‌ هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز به هر بخش اقتصادی کشور که نظر می‌افکنیم شاهد هرج و مرج و بی‌نظمی، آشفتگی و سوءمدیریت و رهاشدگی هستیم. نگاه اجمالی به حوزه مسکن، خودرو، طلا، دلار و بورس و نیز گرانی‌، بیکاری و فقر، معیشت مردم و تورم لجام‌گسیخته این ادعا را اثبات می‌کند.

همچنین در این جلسه «امیر قلی جعفری بروجنی» در نطق میان دستور خود بیان داشت: مجلس یازدهم ، مجلس انتظار و امید با حفظ جایگاه وظیفه خود را نسبت به مردم ادعا نماید. مجلس قوی الزاماتی دارد که باید رعایت کند. ارتقای کیفیت نظارت و ارتقای جایگاه مجلس از  الزامات امروز مجلس است.

نماینده بروجن گفت: امروز نظام سلطه با تمام توان برای مقابله با اسلام آمده است در این میدان از مسوولان انتظار کار جهادی است و نه کرنش در مقابل دشمن، باید نگاه به ظرفیت های داخلی باشد .

وی با بیان اینکه هزینه‌های سازش و تسلیم به مراتب از مقاومت بیشتر است، گفت: ما باید فرصت‌ها را از دل تحریم به دست آوریم. به هم ریختگی بازار مردم را زجر می‌دهد مشکلات امروز ما ناشی از بی توجهی به ظرفیت‌های کشور است.مهار تورم و ایجاد اشتغال جزو وظایف مدیران است که باید با اقدام جهادی صورت گیرد.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha