۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۷
کد خبر: 84076934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید مدافع حرم در آمل تشییع و به خاک سپرده شد

ساری - ایرنا - پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم " رضا خاجی‌زاده" امروز پنجشنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی با حضور مردم انقلابی و ولایت مدار زادگاهش آمل تشییع شد ودر کنار شهدای انقلاب و دفاع مقدس آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده صبح امروز با همراهی خودرویی مردم آمل از میدان هزار سنگر تا گلزار شهدای امامزاده ابراهیم ای شهر تشییع شد. 

شهید مدافع حرم پاسدار رضا حاجی زاده جوانی از اهالی شهرستان آمل بود. وی که در تاریخ ۶ بهمن سال ۱۳۶۶ به دنیا آمد صاحب ۲ فرزند دختر و پسر است.

شهید مدافع حرم حاجی زاده در سن ۲۸ سالگی و در ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ به همراه ۱۲ تن از یارانش که همگی پاسداران لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا بودند در منطقه خان طومان کشور سوریه به دفاع از حریم و حرمت اهل بیت به مقام والای شهادت نائل شد.

رضا حاجی زاده هشتمین شهید مدافع حرم شهرستان آمل در دفاع از حرمت و حریم اهل بیت عصمت و طهارت است که در جنگ علیه تکفیری های داعش به شهادت رسید. 

پیکر این شهید مدافع حرم هفته گذشته به همراه چهار تن از یارانش تفحص و پس از مراحل شناسایی به حرم رضوی منتقل و سپس سه شنبه جاری وارد مازندران شد. 

مازندران با تقدیم حدود ۴۰ شهید مدافع حرم ، بیشترین نقش را در حفاظت از حرم خاندان اهلک بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه داشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha