۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۸:۱۰
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 84076494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ تن آرد ترمیمی به نانوایی‌های ماکو اختصاص یافت

ارومیه- ایرنا- سرپرست فرمانداری ماکو گفت: به منظور جبران کمبود عرضه نان، ۳۰ تن آرد ترمیمی به نانوایی‌های این شهرستان اختصاص یافت که با توزیع کامل آن، هیچ مشکلی در این منطقه باقی نخواهد ماند.

رعنا قربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهروندان با تهیه نان مورد نیاز روزانه و خودداری از دریافت نان اضافی، مسوولان را در مدیریت بازار نان در این شهرستان همراهی کنند.

وی با اشاره به افزایش بازرسی ‌ها از واحدهای نانوایی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند گران فروشی یا هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا با خاطیان در این خصوص برخورد جدی شود.

سرپرست فرمانداری ماکو اضافه کرد: همچنین برای تامین نان شهروندان چندین نانوایی در سطح شهرستان به صورت ۲ شیفت پخت خواهند کرد.

شهرستان ماکو دارای ۱۳۷ نانوایی بوده که از این تعداد ۹۷ نانوایی در سطح شهر و ۴۰ فقره در روستاها پخت می کنند؛ از این تعداد نیز ۵۹ نانوایی لواش پز ماشینی، ۳۹ نانوایی نان روغنی پز، ۱۹ نانوایی بربری ساده پز، ۶ نانوایی نان سنگک پز، ۱۰ نانوایی لواش پز سنتی و چهار نانوایی نیز فانتزی‌پز هستند.

شهرستان ماکو با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.

طی روزهای گذشته افزایش صف در مقابل برخی از واحدهای نانوایی‌ در سطح آذربایجان غربی به شایعه کمبود نان در ماکو نیز دامن زده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha