۲ نفر بر اثر تصادف جاده‌های کردستان جان خود را از دست دادند

سنندج - ایرنا - رییس پلیس راه کردستان گفت: ۲ نفر بر اثر تصادف رانندگی در جاده‌های شهرستان‌های بیجار و دیواندره جان خود را از دست دادند و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ عیسی گوهری شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در یکی از این تصادفات خودروی سواری سمند که در مسیر همدان به بیجار در حرکت بود در کیلومتر ١٧ جاده بیجار دچار حادثه شد.

وی افزود: بر اثر این حادثه، خودروی سمند با گاردریل کنار جاده برخورد کرد و فرزند حدود ۶ ماهه خانواده جان خود را از دست داد.
سرهنگ گوهری با بیان اینکه کارشناسان علت حادثه را عدم توانایی در کنترل خودرو بر اثر سرعت بالا تشخیص دادند، اضافه کرد: راننده که پدر کودک ۶ ماهه بود شرایط خوبی دارد اما همسر او در بیمارستان بستری است.
وی یادآور شد: خودروی سمند بعد از مدتی بر اثر برخورد شدید با گاردریل دچار آتش‌سوزی شد که با کمک نیروهای آتش نشانی حریق مهار و خاموش شد.
رییس پلیس راه استان کردستان گفت: در حادثه دیگری در جاده سنندج - دیواندره یک خودروی سواری پژو ۴٠۵، یک خودروی سواری سراتو و یک موتورسیکلت با هم برخورد کردند.
وی افزود: خودروی سراتو از مسیر دیواندره به سنندج در حرکت بود که خودروی پژو ۴٠۵ در مسیر مخالف بعد از سبقت غبر مجاز با خودروی سراتو برخورد کرد و راننده پژو بر اثر این تصادف جان خود را از دست داد.
سرهنگ گوهری تاکید کرد: موتورسیکلت که در پشت خودروی سواری پژو در حال حرکت بود بدلیل فاصله کم نتوانست متوقف شود هم با این دو خودرو برخورد کرد و راکب آن دچار شکستگی از ناحیه پا شد که به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha