۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 1261
کد خبر: 84064405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان تخصصی بامیان توسط ایران بزودی تکمیل می شود

کابل - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان بامیان اعلام کرد که بیمارستان تخصصی این استان بزودی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش اریرنا، دفتر مطبوعاتی استانداری بامیان افغانستان اعلام کرد که «بهادر امنیان» در سفر به این استان اعلام کرد که با تکمیل شدن این بیمارستان خدمات بهداشتی بهتر به بیماران ارئه خواهد شد.

امینیان در این سفر بر همکاری‌های دو جانبه کشورهای ایران و افغانستان در زمینه اقتصادی، علمی، فرهنگی و توسعه تاکید کرده و گفته است که ایران علاقمند کار در بخش‌های معادن، برق آبی و خورشیدی و جاده سازی در افغانستان بویژه استان بامیان می باشد.

وی همچنین بر تسریع  روند کار بیمارستان این استان که از طرف جمهوری اسلامی ایران در بامیان ساخته می‌شود تاکید کرده است.

«سیدانور اعلی رحمتی» استاندار بامیان نیز ضمن خوش آمدگویی، از همکاری‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف با دولت افغانستان ابراز قدردانی و اضافه کرد که استان بامیان از ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف برخور دار است.

رحمتی گفته است که اداره محلی بامیان از کشورهایی که علاقمند سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف توسعه در این استان هستند به گرمی استقبال می‌کند.

ایران در افغانستان در بخش‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی کارهای مهمی را انجام داده است که از این جمله راه آهن هرات- خواف برای توسعه تجارت و پیشرفت اقتصادی افغانستان گام مهمی پنداشته می شود که بزودی تکمیل خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha