ششم مهر ۱۳۵۹/ اطلاعیه شماره ۷۰ ستاد مشترک ارتش

تهران- ایرنا- اطلاعیه شماره ۷۰ ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران ساعت ۱۳و ۱۰ دقیقه امروز انتشار یافت. این اطلاعیه از حمله هوایی مناطقی از شهرستان پیرانشهر و سردشت به دست هواپیماهای جنگنده نیروی‌های بعث خبر می‌دهد.

بمباران هوایی مناطق مختلفی از شهرستان پیرانشهر و سردشت لکه ننگی بر تاریخ جنایات رژیم بعثی عراق و همراهانش شد. شهرستان مرزی پیرانشهر یکی از شهرستان های جنوبی استان آذربایجان غربی است که کوه‌های مرتفعی غرب آن را فرا گرفته است و به علت هم مرز بودن با کشور عراق در شرایط خاص و استراتژیکی ویژه ای از نظر اقتصادی و نظامی قرار دارد. این شهرستان شاهد عملیات های بسیاری بوده است که در آن رزمندگان اسلام با رشادت ها و از خود گذشتگی های وصف ناشدنی خود دشمن را به زانو درآورند. در پی حمله هوایی نیروهای بعث به این مناطق ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی این خبر را به گوش دیگر هموطنان رساند. در متن این اطلاعیه آمده است:

هم میهنان عزیز ملت مسلمان و به پاخاسته ایران، دشمن از خدا بی خبر و مزدور و کافر، باز دست به اعمال ناجوانمردانه و دور از انسانیت زد و در ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه امروز مزدوران بعثی عراق به مردم بی دفاع و زن و کودک آبادی های هنگ آباد و اوران را در منطقه پیرانشهر و سردشت حمله هوایی کرد و با بمب باران هوایی این ۲ دهکده، عده ای از هم میهنان عزیز ما را شهید و مجروح کرده است.

برگرفته از: آرشیو خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)

سرخط اخبار پژوهش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha