پیروی از ولایت فقیه فصل‌الخطاب وصیت‌نامه شهدا دفاع مقدس است

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان، شهیدان دوران دفاع مقدس را ستارگانی درخشان نامید که راه حقیقت هستند و تاکید همه آن‌ها در وصیت‌نامه‌ هایشان پیروی از ولایت فقیه بوده و اینکه هیچ‌گاه ولی‌فقیه را تنها نگذارید.

سردار حبیب الله میرزایی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی و دفاع مقدس اظهارداشت: در جنگ تحمیلی این امام خمینی(ره) بود که به ما یاد داد چگونه با دست‌های خالی با توکل بر خدا می‌توان در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: امسال این دوران پرافتخار را در حالی پشت سرمی‌گذاریم که سردار حاج قاسم سلیمانی در بین ما حضور فیزیکی ندارد و هرچند دشمن دست و پای او را قطع کرد اما وسعت دست‌های سردار سلیمانی سراسر پهنه عالم را گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان تصریح کرد: زمانی که سردار سلیمانی حضور فیزیکی در این دنیا داشت گاهی در لبنان، گاهی در سوریه و عراق و گاهی در ایران مشغول تلاش و جهاد بود اما نام و یاد او امروز هر لحظه و ثانیه در بین ما و در ذهن ما حضور دارد.

سردار میرزایی بیان داشت: دشمن به خیال خود انقلاب و نظام نوپای جمهوری اسلامی ما را با یک تهاجم گسترده از بین می‌برد، اما همه محاسبات دشمن یک‌طرف و نمی‌دانست که جمهوری اسلامی ایران امام و ملتی دارد که با خدا پیوند دارند، این ملت و رزمندگان آن با توکل بر خدا محکم و استوار هشت سال در برابر تجاوز دشمنان مقاومت کرد و جنگید و از کشور خود دفاع کرد.

وی افزود: شهدا و رزمندگان ما هشت سال با حماسه‌سازی و از خودگذشتگی در نبردی نفس‌گیر با دشمن به دنیا نشان دادند این حماسه‌ها و اتفاقات بزرگ جز در سایه ایمان راسخ و وجود امام راحل و استفاده از رهنمودهایش اتفاق نیفتاده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان یادآور شد: فرهنگ دفاع مقدس به ما یاد داد هرکس از این فرهنگ بهره گرفت پیشرفت کرده است و تاکید رهبر معظم انقلاب نیز براین است که نگذارید این فرهنگ به فراموشی سپرده شود.

تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس در حوزه نبردهای دریایی دفاع مقدس و تدارکات و پشتیبانی استان هرمزگان از برنامه‌های جانبی نماز جمعه این هفته بندرعباس به مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سال دفاع مقدس بود.

در این مراسم از حجت‌الاسلام محمد علی معصومی( رزمنده دفاع مقدس و برادر شهید)، منصور نبی‌زاده (فرمانده گردان ۴۲۲ لشکر ۴۱ ثارالله و برادرشهید)، محمود رحیمی‌پور (جانباز و رزمنده دفاع مقدس)، سردار علی دانشمند( رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس و برادر شهید) و خانم کوکب اسدی پور مادر رزمنده مفقودالاثر و مادر سه جانباز و فعال دوران دفاع مقدس در استان هرمزگان با اهدا لوح تقدیر از آها تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha