۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 84040217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ بازیکن امید گیتی پسند به جمع شاگردان وحید شمسایی پیوستند

اصفهان- ایرنا- بهزاد رسولی و مسعود یوسف بازیکنان امید گیتی پسند روز سه شنبه با انجام مذاکره با مدیران این تیم و با تمدید قرارداد خود به جمع شاگردان وحید شمسایی پیوستند.

مدیر رسانه ای تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت:  رسولی فصل گذشته همراه با تیم امید گیتی پسند قهرمان لیگ برتر و همراه با تیم بزرگسالان باشگاه بازیهای تاثیرگذاری از خود به نمایش گذاشت.

جواد شریف گفت : این بازیکن ارزنده همراه با تیم های ملی المپیک و دانش آموزی در مسابقات بین المللی تایلند درخشش خیره کننده داشته است.

وی  افزود: یوسف هم فصل گذشته همراه با تیم امید گیتی پسند قهرمان لیگ برتر و همراه با تیم بزرگسالان باشگاه بازیهای تاثیرگذاری از خود به نمایش گذاشته بود.
این بازیکن ارزنده همراه با تیم ملی امید در مسابقات ایتالیا ، چین ، ازبکستان بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشته بود و حتی در سال جاری به اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شد.

به گزارش ایرنا، روز یکشنبه هفته جاری با حضور تمام بازیکنان و کادر فنی گیتی پسند تمرینات تیم فوتسال این باشگاه زیر نظر وحید شمسایی سرمربی تیم آغاز شد.

در این تمرین که بعد از معارفه وحید شمسایی ، بازیکنان و کادر فنی برگزار شد تمام بازیکنان جدید و قبل گیتی پسند که در سال ۱۳۹۹ در خدمت این باشگاه می باشند حضور داشتند و زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

تیم فوتسال گیتی پسند خود را برای حضور موفق در فصل پیش رو آماده می کند و در اولین دیدار خود به مصاف ستارگان ورامین خواهد رفت.

تیم فوتیال گیتی پسند در فصل گذشته لیگ برتر نایب قهرمان لیگ برتر شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha