۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 843
کد خبر: 84038612
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادگر: جوانان چشم‌انداز خوبی در رشته تیراندازی دارند

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون تیراندازی در جلسه هماهنگی تیم‌های حاضر در لیگ اهداف پروازی کشور با اشاره به استفاده از جوانان در این رقابت‌ها، گفت: جوانان چشم اندازان خوبی برای این رشته هستند و برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ اهداف پروازی حضور داشتند و هماهنگی‌ها جهت برگزاری هر چه بهتر اولین دوره مسابقات لیگ اهداف پروازی با شیوه جدید را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دادگر رییس فدراسیون تیراندازی با اشاره به استقبال گسترده تیم‌ها از لیگ اهداف پروازی کشور، اظهار داشت: این رقابت‌ها بعد از گذشت هشت سال وقفه دوباره جان گرفت و امروز با استقبال خوبی که از این رشته شده است قطعا شاهد یک رقابت خوب و جذاب خواهیم بود.

وی یادآور شد: با فراهم کردن شرایط برای تیم‌های شرکت کننده و زمینه مناسب می‌توان در این رقابت‌ها ورزشکاران خوبی را پرورش داد و به تیم ملی معرفی کرد.

رییس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: این رقابت‌ها در استان های مختلف فعالیت خوبی دارد و حتی شاهد تربیت و پرورش قهرمانانی هم هستیم. باید در تصمیم‌گیری‌ها خوب عمل کنیم تا بتوانیم یک رقابت با شکوه را با موفقیت برگزار کنیم.

دادگر خاطر نشان کرد: با توجه به توافقات انجام شده با اسپانسر مسابقات و پخش‌های تلویزیونی امیدوارم بتوانیم چراغ این رشته را روشن نگه داریم و شاهد شکوفایی هر چه بیشتر آن باشیم.

اولین جلسه هماهنگی با تیم های حاضر در لیگ اهداف پروازی صبح امروز با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر و جمعی از سرپرستان تیم ها و مربیان این رشته در سالن جلسات فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha