شجاعی: اگر یک دقیقه هم برای پرسپولیس بازی کنم، باعث افتخار است

تهران- ایرنا- هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی کردم به تیمی بروم که از کودکی عاشق آن بودم و اگر تنها یک دقیقه در این تیم بازی کنم، با تمام وجود برای خوشحالی هواداران خواهم جنگید.

به گزارش ایرنا، علی شجاعی پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به باشگاه بزرگ پرسپولیس پیوستم. قراردادم با این باشگاه ۲ ساله است.

وی در پاسخ به این پرسش که در پرسپولیس چه شماره‌ای را بر تن خواهد کرد، افزود: شماره چندان اهمیت ندارد. مهم افتخاری است که نصیب من شده است. هر بازیکنی آرزو دارد در تیم بزرگ پرسپولیس باشد. مهم ترین مساله عملکردی است که بازیکن در زمین ارائه می‌دهد.

وینگر جدید سرخپوشان تصریح کرد: پیشنهاد داشتم اما سعی کردم به تیمی بیایم که از کودکی عاشق آن بودم. برای مذاکره هم وارد هیچ باشگاهی غیر از پرسپولیس نشدم و خدا را شکر امروز قرارداد نهایی عقد شد.

شجاعی در خصوص اینکه او جایگزین مهدی ترابی در ترکیب سرخپوشان شده و این موضوع کار وی را سخت می‌کند، اضافه کرد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هر بازیکنی که در این باشگاه بیاید باید با تمام تمرکز کار را دنبال کند تا هواداران را خوشحال کند. اگر تنها یک دقیقه هم در پرسپولیس به من بازی برسد با تمام وجود در خدمت تیم خواهم بود و امیدوارم امسال هم قهرمان شویم و هم نتیجه خوبی بگیریم.

وی گفت: جا دارد از نساجی تشکر کنم چرا که در ۲ سالی که در این تیم بودم روزهای خوبی گذراندم. مدیون باشگاه نساجی هستم و هیچ وقت زحمات این تیم را برای خودم نادیده نخواهم گرفت. امیدوارم این تیم بهترین نتایج را خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha