۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۲۲:۱۷
کد خبرنگار: 1026
کد خبر: 84031536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار مازندران خواستار گرامیداشت شکوهمند ۴۰ سالگی دفاع مقدس شد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران بر ضرورت گرامیداشت شکوهمند ۴۰ سالگی دفاع مقدس تاکید کرد و از تمامی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی خواست تا به وظایفشان در این زمنیه بدرستی عمل کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ،احمد حسین زادگان در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مازندران با محوریت برگزاری مراسم چهلمین سال دفاع مقدس و تقدیر از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی ، گفت : دفاع مقدس، با شکوه ترین صفحات تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی را شامل می شود و درس آموزی از دوران دفاع مقدس، والاترین الگو و نماد برای همدلی، تعامل و اتحاد در مسیر مقاومت در برابر دشمنان و ساختن و اعتلای ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد : همه باید کنار یکدیگر قرار بگیریم تا بتوانیم از ظرفیت ۴۰ سالگی دفاع مقدس به درستی استفاده کنیم و از مقام شامخ خانواده های رزمندگان تجلیل و قدردانی به عمل آوریم و تا جایی

که ممکن است با بهره گیری از ظرفیت های مختلف، جامعه هدف مورد تجلیل را گسترده تر کنیم.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت : در برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در شهرستان ها از ظرفیت رسانه ها، دستگاه های فرهنگی و تبلیغی و فضای مجازی باید جدی تر استفاده شود.

حسین زادگان افزود :  باید از این فرصت تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس استفاده کنیم و برنامه های گرامی داشت چهلمین سال دفاع مقدس را با توجه به ضرورت تبیین و تعمیق ابعاد دفاع مقدس برای نسل جوان تدوین نماییم.

وی از فرمانداران خواست نسبت به تقدیر و تجلیل باشکوه خانواده رزمندگان اهتمام جدی بورزند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تهیه کلیپ کوتاه از فرزندان رزمندگان نسبت به این قشر توجه ویژه نمایند.

استان مازندران در هشت سال دفاع مقدس ۱۰ هزار و ۷۰۰ شهید و بیش از سه هزار جانباز تقدیم انقلاب کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha