۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۵۵
کد خبر: 84028315
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لایحه صندوق بیمه حوادث طبیعی اصلاح شد

۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۵۵
کد خبر: 84028315
لایحه صندوق بیمه حوادث طبیعی اصلاح شد

تهران-ایرنا-نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه صندوق بیمه حوادث طبیعی را برای تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز-یکشنبه- مجلس لایحه تاسیس صندوق بیمه حوادث طبیعی (اعاده شده از شورای نگهبان) را اصلاح و تصویب کردند.

بر اساس این لایحه، سهم مالکان واحدهای مسکونی ناتوان از پرداخت که تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی نیستند پس از اخذ نظر مقام معظم رهبری توسط بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تامین و پرداخت می‌شود.

لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در موسسه بین الملل سامانه های کاربردی اصلاح شد

نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز-یکشنبه- مجلس شورای اسلامی، لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در موسسه بین الملل سامانه های کاربردی را به منظور تامین نظر شورای نگهبان با ۱۷۱ رأی موافق، ۷ رأی مخالف و ۱۱ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۷ نماینده حاضر  موافقت کردند.

در ماده واحده این لایحه آمده است: به دولت اجازه داده می شود در موسسه بین المللی تحلیل سامانه های کاربردی به شرح منشور پیوست عضویت یابد و نسبت به پرداخت حق عضویت مربوط و یا کمک، اقدام کند.  

در تبصره ۱ این ماده واحده آمده است: تعیین و تغییر دستگاه اجرایی طرف عضویت برعهده دولت است. کلیه دستگاه های اجرایی موظفند تمام ارتباطات و تعاملات موردنیاز خود با موسسه یاد شده را از طریق دستگاه اجرایی طرف عضویت برقرار نمایند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha