استاندار تهران: ۷۸۱ طرح در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

تهران- ایرنا- استاندار تهران گفت: در هفته دولت امسال ۷۸۱ پروژه بسیار مهم در سطح استان تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بند پی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح سه طرح عمرانی، اقتصادی در شهرستان پردیس به خبرنگاران گفت: طرح های یاد شده با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۹ هزار و ۹۵۰ نفر در هفته دولت افتتاح می شود.

وی با اشاره به تنوع طرح هایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد، افزود: طرح های مهم ورزشی، تولیدی، حوزه مسکن مهر، تولید لوازم بهداشتی و صنعتی برای مقابله با بیماری کرونا با کیفیت و کمیتی بهتر از سال های قبل در هفته دولت افتتاح می شود.

استاندار تهران گفت: افتتاح یک واحد تولید ماسک با تولید ۴۰۰ هزار واحد در روز که قابل افزایش تا یک میلیون در روز  نیز هست و کارخانه تولید الکل که ۱۰ روز افتتاح آن به تاخیر افتاد از جمله طرح های بهداشتی و صنعتی در شهرستان پردیس برای مقابله با بیماری کویید ۱۹ است.

محسنی بند پی ادامه داد:  فردا با حضور وزیر کشاورزی یک واحد بسته بندی مواد غذایی که در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته در شهر ری  به بهره برداری می رسد، طرح ها از تنوع ،کیفیت و ظرفیت بسیاربالایی برخوردار هستند که همه ابعاد اقتصادی، تولیدی، فرهنگی، ورزشی و سلامت را شامل می شود.

وی با اشاره به رشد سه برابری سرمایه گذاری نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: اعتبار سرمایه گذاری  امسال ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام شده و در هفته دولت سال گذشته ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری بود که تقریبا سه برابر شده است.

استاندار تهران گفت: آمار اشتغالزایی طرح ها در هفته دولت سال گذشته در حدود ۱۱ هزار نفر اعلام شد و امسال برای ۱۹  هزار و ۹۵۰ نفر اشتغالزایی شد که نشان می دهد در بعد اشتغال و سرمایه گذاری افزایش صد درصدی داشتیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نام گرفته است. در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha