۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 83917918
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فینال لیگ قهرمانان شانزه‌لیزه را پیادرو می‌کند

تهران- ایرنا- براساس اعلام مقامات شهر پاریس، در آستانه تقابل بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان در لیسبون پرتغال، خیایان شانزه‌لیزه به پیاده رو تبدیل و پوشیدن ماسک صورت اجباری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بدنبال صعود پاریسی‌ها به فینال لیگ قهرمانان، چندیدن هزار نفر در این خیابان مشهور تجمع کردند تا نخستین صعود پی‌اس‌جی را به این فینال این تورنمنت که پس از شکست لایپزیش محقق شد، جشن بگیرند؛ اما با وجود اوج‌گیری موارد ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه، تعداد محدودی از آنان از ماسک استفاده کرده و این در حالی بود که رستوران‌ها و بارها مملو از افرادی بودند که برای تماشای بازی گرد هم جمع شده و نگرانی‌های را در خصوص عدم رعایت فاصله اجتماعی ایجاد کردند.

براین اساس، مطابق اظهارات «جرالد دارمانین» وزیر کشور فرانسه، نیروهای پلیس یکشنبه شب به خیابان شانزه‌لیزه و محوطه اطراف ورزشگاه پارک‌دوپرنس اعزام خواهند شد.

دارمانین اضافه کرد که نیروهای پلیس به تمامی افرادی که بدون ماسک در این محل حضور پیدا کنند، ماسک خواهند داد. وی در این خصوص گفت: از همه می‌خواهم که به منظور حصول اطمینان از اینکه این رویداد تجلی شادی بوده و برای پاریسی‌ها مشکل آفرین نباشد، مسوولانه رفتار کنند.

براساس اعلام وزارت بهداشت فرانسه، این کشور تا روز جمعه ۴ هزار و ۵۸۶ مورد جدید ابتلا به کرونا گزارش کرده و با توجه به شکسته شدن رکورد موارد ابتلا پیش از قرنطینه، دولت تدابیر تازه ای را اتخاذ کرده است.

بدنبال صعود پی‌اس‌جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، سه شنبه هفته گذشته  ۳۷ نفر به جرم اخلال‌گری بازداشت شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha