۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 83899983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 برگزاری جشنواره سراسری فیلم و عکس فرصت ها و تهدیدهای کرونا در لرستان

خرم ‎آباد - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: دانشجویان علاقمندان به شرکت درجشنواره کشوری فیلم و عکس فرصت‌ها و تهدیدهای کرونا آثار خود را تا ۳۱ مردادماه جاری ارسال کنند.

حسن رضا یوسفوند روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت اضطراری گسترش این بیماری  با امید به گذر از این ایام و با هدف تولید محتوا پیرامون موضوع مقابله با تمرکز بر آگاهی بخشی موثر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه دانشجویان تجربه های آنها با موضوع کرونا به اشتراک گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش های عکس و فیلم کوتاه برگزار می شود، اظهار داشت: جشنواره در ۱۰ محور فرصت ها و چالش های کرونا با عنوان کرونا و فرهنگ، کرونا و اجتماع زنان ، کودکان و اقشار مختلف، کرونا و اقتصاد، کرونا و سیاست ، کرونا و سلامت روانی ، کرونا و بهداشت، کرونا و خانواده، کرونا و دانشگاه، کرونا و دانشگاه ، کرونا و جهادگران سلامت، کرونا  و دعا و نیایش برگزار می شود.

یوسفوند اشاره به اینکه موضوعات می توانند در قالب طنز هم ارایه شوند،  ادامه داد: آثار ارسالی باید تا تاریخ ۳۱ مردادماه جاری  در سامانه جشنواره بارگذاری شوند و به نفرات برتر هدایای ارزنده تقدیم می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود، اضافه کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را به به سایت جشنواره film.pnu.ac.ir ارسال کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha