۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۷
کد خبر: 83893743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایندگان اردبیل از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری حمایت می‌کنند

اردبیل - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت نمایندگان مجلس از سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری استان اردبیل گفت: در زمینه اخذ تسهیلات برای راه‌اندازی واحدهای سرمایه‌گذاری این حوزه پیگیری و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

به گزارش ایرنا ، علی نیکزاد روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاران در نمین اظهارداشت: در حوزه سرمایه‌گذاری بخش گردشگری این شهرستان اقدامات خوبی انجام شده و شاهد اجرای پروژه‌های تاثیرگذار هستیم که بهره‌برداری از آنها زمینه برای توسعه منطقه را فراهم می‌کند.
او با قدردانی از اقدامات و پیگیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در اجرای پروژه‌های گردشگری در شهرستان نمین افزود: انتظار می‌رود با تسریع در روند اجرای طرح‌ها رونق هر چه بیشتر گردشگری و نیز توسعه اشتغال در این شهرستان را شاهد باشیم.
نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی آماده‌سازی  مسیر برگشت در منطقه نمونه گردشگری فندقلو را اقدامی مناسب و موثر توسط میراث فرهنگی استان برشمرد و بیان کرد: بازگشایی این مسیر گردشگری منطقه را متحول خواهد کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به طرح‌های در دست اجرا در بخش گردشگری استان گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها صنعت گردشگری در نمین رونق بیشتری خواهد گرفت.
نادر فلاحی با اشاره به اجرای رینگ برگشت منطقه نمونه گردشگری نمین عنوان کرد: مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای این طرح اختصاص یافته که از محل سفر رییس‌جمهوری و نیز مساعدت فرماندار تامین شده است.
وی همچنین از اختصاص اعتبار برای راه‌اندازی مجموعه خدماتی و سرویس بهداشتی در منطقه گردشگری فندقلو خبر داد و افزود:‌ این مجتمع در مدت سه ماه تکمیل و تحویل مجموعه شهرداری خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha