علی‌نژاد: به کسب مدال طلای قایقرانی در بازی‌های آسیایی امیدواریم

تهران- ایرنا- معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: امیدواری زیادی داریم تا رشته قایقرانی سهمیه‌هایی را برای المپیک توکیو بگیرد و البته این فدراسیون برای بازی‌هایی آسیایی 2022 برنامه‌های دراز مدتی دارد.

«مهدی علی‌نژاد» در بازدید از فدراسیون‌های قایقرانی، تیراندازی و تیر و کمان اظهار داشت: در بازدیدی که از فدراسیون قایقرانی داشتیم برنامه‌های خود را برای المپیک 2020 که در سال 2021برگزار می‌شود، ارائه کردند . تمرینات به صورت منظم برگزار می‌شود.

وی افزود: تمرینات تیم ملی قایقرانی همچون رشته‌های تیراندازی و تیر و کمان با مجوزی که صادر شده است برگزار می‌شود و خوشبختانه فدراسیون قایقرانی با شبیه‌سازی‌هایی که در دوران شیوع ویروس کرونا در اختیار نفرات منتخب خود قرار داده بود آنها را در آمادگی کامل نگه داشت.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش خاطرنشان کرد: امیدواری زیادی داریم تا این رشته ورزشی سهمیه‌هایی را برای المپیک توکیو بگیرد و البته این فدراسیون برنامه‌های دراز مدتی را برای بازی‌هایی آسیایی 2022 دارد تا چند مدال طلا را برای ایران در این رویداد مهم ورزشی کسب کند.

علی‌نژاد تصریح کرد: فدراسیون تیر و کمان با کمک توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی قصد دارد خوابگاهی مجهز را احداث کند و شرایطی ایجاد خواهد شد تا این فدراسیون بدون دغدغه اردوهایش را برگزار کند.

وی تاکید کرد: مشکلی که تیراندازی دارد این است که نیمی از تیرهایی که خریده بودند به واسطه مشکلات تحریم در آلمان باقی مانده است و باید برای راهکارهایی را در نظر بگیریم تا آنها را به کشور بازگردانیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در پایان گفت: نهاد عمومی سازمانی است غیر دولتی که وابسته به دولت نیست، استقلال دارد و مجمع خودش تصمیمات را می‌گیرد که چگونه اداره می‌شود. بر اساس قانون مجلس شورای اسلامی در سال 73 و متممی‌ که در سال 76 داشت فدراسیون‌های ورزشی آماتور ایران جزو نهادهای عمومی غیر دولتی هستند، مجموعه‌های غیردولتی که خدمات عمومی می‌دهند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha