خسوس و حیدریان به کادرفنی تیم ملی فوتسال اضافه می‌شوند

تهران- ایرنا- عضو کمیته فنی فوتسال در حاشیه نشست کمیته فنی از اضافه شدن کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال و «خسوس کاندلاس» به جمع کادر فنی تیم ملی خبر داد.

امروز (سه‌شنبه) جلسه کمیته فنی فوتسال با حضور «مهدی محمدنبی»، سرمربی تیم ملی، اعضای کمیته فوتسال و کمیته فنی در  فدراسیون برگزار شد.  

«حسین شمس» پس از این جلسه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خواسته‌های سرمربی تیم ملی فوتسال را بررسی و با آن‌ها موافقت شد.  در ضمن «سیدمحمد ناظم الشریعه» درخواست داد که ۲ نفر را به کادر خود اضافه کند.   «خسوس کاندلاس» سرمربی اسبق اسپانیایی تیم ملی به عنوان مدیر فنی و «محمدرضا حیدریان» به عنوان مربی که با حضور هر ۲ آن‌ها موافقت شد. صحبت‌های مقدماتی انجام شده و منتظر هستیم این موضوع نهایی شود.

وی ادامه داد: حضور این ۲  کمک بسیار خوبی برای فوتسال به حساب می‌آید. کاندلاس سابقه سرمربی‌گری تیم ملی فوتسال را دارد و می‌تواند در مقاطع مختلف و در شهرستان‌ها در بحث آموزش، فعالیت کند.  حیدریان نیز اسطوره فوتسال است و همه او را دوست دارند. به طور قطع با وجود آن‌ها در کادر فنی، کمک زیادی به تیم ملی خواهد شد.

شمس در خصوص پزشک تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: ظاهرا با یک فرد جدیدی به عنوان پزشک که من اسم او را نمی‌دانم صحبت و موافقت شده است. من از دلیل استعفای پزشکان قبلی تیم ملی فوتسال بی‌اطلاع هستم اما قرار است نفر جدید کار خود را شروع کند.

وی درباره زمان شروع لیگ برتر فوتسال در سال آینده، تاکید کرد: سازمان لیگ در این موضوع تصمیم‌گیرنده است و من از آن بی‌اطلاع هستم اما چیزی که می‌دانیم این است که قبلاً ناظم‌الشریعه درخواست داده بود که لیگ از ۳۱ مرداد ماه شروع شود. قرار است سرمربی تیم ملی با سرمربیان باشگاه‌های لیگ برتری جلسه‌ای برگزار و در مورد این موضوع با آن‌ها مشورت کند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی، گفت: تیم فوتسال روسیه به دلیل اینکه باید در مقدماتی جام‌جهانی شرکت کند از حضور در تورنمنت کاسپین انصراف داد و به همین علت این تورنمنت از برنامه تیم ملی حذف شد اما یک تورنمنت در شیراز و در شهر صدرا در تاریخ ۲۲ شهریورماه مصوب شد که با حضور ۶ تیم برگزار خواهد شد.  تیم ملی ایران، تیم جوانان ایران، بلاروس،  کویت،  عراق و جمهوری آذربایجان در این مسابقات تدارکاتی حضور دارند.

وی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی «ب» اظهار داشت: سرمربیان زیادی را با توجه به مدارک و سوابق آن‌ها بررسی کردیم که از این بین «مصطفی اعتمادی» که قبلاً هم سرمربی تیم جوانان و امید بود، برای تیم (ب) انتخاب شد.  این تیم در نخستین تجربه خود مهرماه به تایلند خواهد رفت. تشکیل این تیم با هماهنگی «مهدی صانعی» و ناظم الشریعه که تیم‌های بالایی و پایینی این تیم هستند انجام می‌شود.

شمس همچنین در مورد حامی مالی فوتسال خاطر نشان کرد: این رشته به شخصه حامی مالی ندارد. حامی مالی فوتسال از طریق کمیته اقتصادی معرفی می‌شود. در این جلسه در مورد درخواست‌های مالی تیم ملی گفت و گو شد.  مشکل در حال برطرف شدن است و امیدواریم به زودی مشکلات مالی تیم ملی حل شود تا بازیکنان تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی زنان پاداش خود را گرفته و با دلگرمی به کار خود ادامه دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha