مهلت ۷ روزه فرمانداری شیراز به شهرداری برای مجوز ایجاد سایت‌های تقویت تلفن همراه

شیراز-ایرنا-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز گفت: شهرداری حداکثر به مدت یک هفته فرصت دارد نسبت به صدور مجوزهای لازم برای ایجاد سایت‌های تقویت تلفن همراه در این کلانشهر اقدام و آن را به اپراتورها ابلاغ کند.

علی عسکر جمشیدی، پنجشنبه در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس، نمایندگان شهرداری، اپراتورهای تلفن‌های همراه و نیروی انتظامی شیراز، بیان داشت: پس از صدور مجوزها، شورای تامین شهرستان شیراز نیز همکاری لازم برای ارتقای پوشش شبکه تلفن همراه از جمله رفع ممانعت‌های مردمی را انجام خواهد داد تا اپراتورها در مسیر راه‌اندازی سایت‌های مورد نظر با مشکل مواجه نشوند.

وی، با تاکید بر اهمیت بهبود پوشش تلفن های همراه در این کلانشهر افزود: این جلسه در ادامه سلسله نشست‌های اجرای مصوبات سفر خردادماه ۹۹ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان فارس و با هدف بهبود پوشش تلفن همراه اپراتورها در شهر شیراز، تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز بیان داشت:: بر اساس مصوبه سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این استان مبنی بر راه‌اندازی ۲۲ سایت تلفن همراه در شیراز و دستور استاندار فارس برای بهبود پوشش تلفن همراه ایرانسل و همراه اول در شهر شیراز، مقرر شد، این نشست در محل فرمانداری این شهر برگزار و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha