۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۹
کد خبر: 83822739
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاپیتان سایپا: دوست نداریم فوتبال تعطیل شود

۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۰۹
کد خبر: 83822739
کاپیتان سایپا: دوست نداریم فوتبال تعطیل شود

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: شغل اصلی ما فوتبال است و به همین دلیل دوست نداریم مسابقات لیگ تعطیل شود.

روزبه شاه‌علیدوست روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تمرینات تیم فوتبال سایپا گفت: پس از تعطیلی بلند مدت از روز پنجم خردادماه تمریناتمان را آغاز کردیم و اردوی خوبی را هم در کرج برگزار کردیم که به آمادگی بازیکنان کمک زیادی کرد. تمرینات را به صورت منظم دنبال می‌کنیم تا با شروع دور جدید تمرینات بازیکنان به شرایط ایده‌آل برسند.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا افزود: تعطیلی لیگ به خاطر اتفاق ویژه‌ای بود که رخ افتاد و در این مدت باشگاه‌ها و استخرها هم تعطیل بودند که شرایط ویژه‌ای را رقم زدند اما با این حال سازمان لیگ این فرصت را به تیم‌ها داد تا بتوانند خود را برای شروع مجدد بازی‌ها آماده کنند. در این مدت فکر می‌کنم زمان مناسبی داشته باشیم تا بدن‌هایمان را به شرایط ایده‌آل بازگردانیم.

شاه علی‌دوست در مورد عملکرد سایپا در لیگ نوزدهم اضافه کرد: در این فصل در نتیجه‌گیری نوسان داشتیم و در برخی‌ هفته‌ها نتایج خوبی نگرفتیم اما تلاش می‌کنیم در این ۹ هفته باقی مانده اشتباهات فردی نداشته باشیم. همچنین امیدوارم شاهد اشتباهات داوری هم نباشیم.

وی در خصوص دلایل عدم نتیجه‌گیری سایپا خاطرنشان کرد: در برخی هفته‌ها تقصیر خودمان بود که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و در برخی هفته‌ها عملکرد داور هم تاثیرگذار بود. ما از نظر تاثیر اشتباهات داور در نتیجه گیری اول هستیم و بیشترین ضرر را از این بابت دیدیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: بازیکنان سایپا در این فصل اشتباهات زیادی داشتند و به همین دلیل امتیازات فراوانی را از دست دادیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha