ابراهیمی: مسیر وزارت ورزش برای خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها درست است

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: وزارت ورزش و جوانان راه درستی را برای خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در پیش گرفته است.

ناصر ابراهیمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در رابطه با خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: این اتفاق قطعا به سود پرسپولیس و استقلال خواهد بود و ای کاش خصوصی سازی سالیان قبل در این دو باشگاه انجام می‌شد.

وی تصریح کرد: خصوصی‌سازی تنها راه نجات این دو باشگاه است و اگر سلطانی‌فر بتواند این کار را به پایان برساند، شاهکار کرده و همیشه نام او در ذهن تمام هواداران خواهد ماند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مطمئن باشید اگر این دو باشگاه خصوصی شوند هواداران از بدهی و بی پولی برای همیشه راحت خواهند شد و شاهد پیشرفت دو باشگاه محبوب خود در سطح آسیا خواهند بود.

وی با بیان اینکه شیوه خصوصی سازی از انجام این کار اهمیت بیشتری دارد، تصریح کرد: باید زیرساخت های لازم برای خصوصی‌سازی هرچه سریعتر فراهم شود تا بعد از واگذاری خریداران با مشکل خاصی روبه رو نشوند.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر خریداران این دو باشگاه راه‌های درست درآمدزایی را بلد باشند، می‌توانند از بخش بخش این دو باشگاه درآمدزایی کنند.

ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: به اعتقاد من شیوه وزارت ورزش و جوانان برای خصوص‌سازی این دو باشگاه بسیار ایده آل است و خوشبختانه آنها فکر تمام مسائل را کرده‌اند. این دو باشگاه باید هرچه سریعتر به صاحبان اصلی خود واگذار شوند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پایان تاکید کرد: اطمینان دارم اگر این دو باشگاه خصوصی شوند دیگر شاهد بی ثباتی مدیریتی در آنها نخواهیم بود.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha