۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 83800882
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش ۳۴ درصدی ورود خودرو به گیلان در تعطیلات عید فطر

رشت - ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از کاهش ۳۴ درصدی ورود به استان در تعطیلات پایانی هفته و عید فطر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

فریبرز مرادی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار نصب شده  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ؛ از ۳۱ اردیبهشت ماه تا پایان وقت پنجم خرداد ماه جاری؛ ۵۱۱ هزار و ۳۵۷ وسیله نقلیه وارد استان شدکه این میزان ورود نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان دهنده کاهش ۳۴ درصدی است.

وی  خاطرنشان کرد:  طی همین مدت ؛ ۲۶۴ هزار و ۳۱۹  وسیله نقلیه از استان گیلان خارج شده است که در مقایسه با  مدت مشابه سال گذشته کاهش ۴۵ درصدی را در خروج از استان نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: بیشترین ترافیک ورودی به استان طی این مدت،اول خرداد ماه به میزان  ۶۲۳ هزار و ۷۴ وسیله نقلیه بوده است،

وی بیان کرد: همچنین  بیشترین خروجی از استان از ۳۱ اردیبهشت ماه تا پایان وقت پنجم خردادماه؛  مربوط به روز گذشته با ۲۴۹ هزار و ۸۹  وسیله نقلیه بوده است.
مرادی خاطرنشان کرد: طی این مدت بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۶۸۹ هزار و ۱۷۱  وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر- چابکسر با تعداد ۵۹۱ هزار و ۱۰۰  وسیله نقلیه و بیشترین میزان خروجی از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با تعداد ۹۲۲ هزار و ۲۱۰   وسیله نقلیه بوده است. 
وی ادامه داد: از ۳۱ اردیبهشت ماه تا پایان وقت پنجم خرداد ماه جاری؛  محور لاهیجان -  لنگرود با تردد ۲۰۵ هزار و ۲۱۹ وسیله نقلیه، لاهیجان - آستانه با تردد ۷۲۲ هزار و ۲۱۶ وسیله نقلیه و محور آستانه - لاهیجان با تردد۷۴۷ هزار و ۲۱۵   وسیله نقلیه از بیشترین میزان تردد برخوردار بوده اند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اظهار کرد:  طی این مدت استان گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد ۵۸۹ وسیله نقلیه، پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.
منظور از  محورهای ورودی و خروجی استان،  ۶ محور اصلی آزادراه لوشان-قزوین ، جاده قدیم  لوشان- قزوین ، منجیل-طارم  ، چابکسر-رامسر  ، آستارا-اردبیل و خلخال- اسالم می باشد.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha